به ایران آگهی خوش آمدید

معرفی کولرگازی گری اسکرول

با شروع فصل گرما و اوج استفاده از اسپیلت ها و کولرهای گازی، اکثر افراد به دنبال یک اسپیلت با کیفیت از برندی محبوب هستند که متناسب با محیط مد نظر و در عین حال مقرون به صرفه باشد. کولرگازی گری اسکرول یکی از بهترین مدل ها است که در این مقاله به آن می پردازیم.

مشخصات بهترین مدل کولرگازی گری اسکرول

  • اسپلیت T2 MATIC-H48H3 گری یک اسپیلت ایستاده با ظاهری شکیل و زیبا از دیگر هنرنمایی های شرکت گری است که با ظرفیت 48000 برای مکان هایی بزرگ و با وسعت ۸۰ تا ۱۱۰ متر مربع ساخته شده. مکان هایی از جمله سالن ها، فروشگاه، کتابخانه و غیره.
  • محل اتصال برق در این کولر گازی گری اسکرول، پنل خارجی آن است که سایز کابل برق اصلی باید تا ۲۵ متر طول داشته باشد. نگران بهای برق مصرفی اسپلیت T2 MATIC-H48H3 گری نباشید چون داشتن برچسب انرژی B نشان دهنده ی مصرف پایین این محصول بزرگ است.
  • پنل های این اسپلیت دو دسته ی خارجی و داخلی است که وزن و ابعاد پنل داخلی به ترتیب ۵۹ کیلوگرم و ۳۹۵× ۵۸۱× ۱۸۷۰ میلیمتر و پنل خارجی۱۰۹ کیلوگرم و ۴۱۲× ۱۰۳۲× ۱۲۵۰ میلیمتر است.
  • لوله کشی برای نصب کولر گازی به عهده ی متخصص آن است اما محض اطلاع حداکثر طول لوله کشی ۳۰ متر و ارتفاع آن باید ۲۰ باشد
  • این مدل کولر اسکرول گری دارای گاز مبرد 410R است که نسبت به گازهای گذشته برای محیط زیست خطری در پی ندارد.
  • اگر در منطقه ی معتدل یا حاره ای و خشک زندگی می کنید با خیال راحت این سری های اسپلیت T2 MATIC-H48H3 گری را خریداری کنید و مورد استفاده و لذت قرار دهید.

مزایای کولرگازی گری اسکرول

اسپلیت T2 MATIC-H48H3 گری دارای کمپرسور اسکرال است که مزایای زیر را در بر دارد:

· کمپرسورهای اسکرال نسبت به کمپرسورهای روتاری در سطح بالاتری قرار دارند

· ورود و خروج پیوسته ی جریان گاز

· به دلیل حذف فرایند مکش و تخلیه و عدم وجود فضای غیر لازم در دستگاه باعث ایجاد بازدهی بالا و مطلوبی گشته است.

· لرزش و صدای بسیار کم

اسپلیت T2 MATIC-H48H3 گری یا همان کولر گازی گری اسکرول جزو کولرهای ایستاده است. باید دقت داشته باشید که در زمان حمل و جابه جایی از خواباندن طولانی مدت آن به صورت افقی خودداری کنید چرا که ممکن است سبب آسیب به کولر گردد.

تفاوت مدل ها کولرگازی گری اسکرول

اسپلیت T2 MATIC-H48H3 گری برخلاف اسپلیت های کم ظرفیت تر مانند اسپلیت R4 matic-H12H1 گری که نیاز به برق تک فاز ۲۲۰ ولت داشته اند نیازمند به برق سه فاز با ولتاژ ۳۶۰ است تا این غول خنک کننده را روشن نماید مانند سایر محصولات گری از جمله اسپلیت R4 matic-H12H1 گری ، کولر گازی گری اسکرول دارای ریموت کنترل و del است که انجام  تنظیمات را  از دور ممکن ساخته است.

اسپلیت R4 matic-H12H1 گری با پرتاب باد به هر چهار طرف باعث ایجاد حس مطبوع در تمام فضای محیط می شود. از جمله مزایای دیگر این دستگاه می توان  به سیستم حالت خواب، دکمه ی توربو، اتو ریست یا همان قطع و وصل شدن برق، نشانگر ساعت، سیستم عیب یابی خودکار، یخ زدای هوشمند و سطح صدای پایین اشاره کرد. دقت داشته باشید اتو ریست را می توانید از قبل تنظیم کنید.