به ایران آگهی خوش آمدید

حل مشکلات حقوقی ارث و تخلیه ید

مشاوره حقوقی وکیل ارث چه تاثیری بر پرونده ارث دارد؟

تخصصی شدن امور حقوقی موجب شده است که هنگام مواجهه با مشکلات حقوقی در انتخاب وکیل پایه یک دادگستری دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهیم. از دعاوی که حضور وکیل نه برای دفاع در دادگاه بلکه انجام روند اداری لازم است، امور ارث می باشد.

 اموال و دارایی های به جا مانده از شخصی که فوت می کند اکثر مواقع موجب اختلافاتی میان طرفین یا همان وراث می شود، که یک وکیل ارث با تخصص و سال ها تجربه در پرونده های ارث می تواند به حل این اختلافات کمک کند. دادن وکالت به وکیل ارث این امکان را فراهم می کند که همه امور ارث، بدون نیاز به حضور وراث در کمترین زمان ممکن براساس قانون ارث صورت گیرد.

وکیل ارث به شما این نکته را یادآوری می کند که اگر شخص متوفی بدهی هایش بیشتر از اموالش باشد، ابتدا باید بدهی ها پرداخت شود اما اگر همسر متوفی درخواست مهریه اش را مطرح کند، بهتر است بدانید که پرداخت مهریه بر دیگر طلب ها اولویت دارد.

وکیل ارث با آگاهی و اشراف بر قوانین ارث، همیشه به این مسئله آگاه است که باید منافع و مصالح موکلین را درنظر بگیرد. از آنجا که وکیل ارث، امور ارث مانند گرفتن گواهی انحصار وراثت تا تقسیم ارث را به عهده دارد به دلیل تجربه در پرونده های ارث این امور را در کمترین زمان ممکن بدون اطاله دادرسی انجام می دهد.

اگر سوال حقوقی درباره ارث دارید می توانید از تجربه و تخصص وکیل ارث بهره مند شوید و بهترین مشاوره حقوقی ارث را تجربه کنید.

وکیل تخلیه ید چه اموری را انجام می دهد؟

اگر شما خانه، مغازه یا ملکی را به شخصی اجاره دهید، دو حالت فرض می شود؛ یا در پایان موعد قرارداد اجاره را با همان شخص تمدید می کنید یا ممکن است بخواهید ملک را بفروشید یا به شخص دیگری اجاره دهید. اما اگر مستاجر در موعد مشخص تمایلی به تخلیه نداشت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ حتی ممکن است تاخیر در تخلیه، شما را متحمل خساراتی نیز کند. با وکیل تخلیه ید همراه باشید و نکات لازم را آموزش ببینید.

استفاده از وکیل تخلیه ید به شما کمک می کند که دعوای اشتباهی را در دادگاه مطرح نکنید. اولین و مهمترین نکته ای که باید بدانید این است که دعوی تخلیه ید با خلع ید کاملا متفاوت می باشد. دعوی تخلیه ید شامل اموال منقول و غیر منقول می باشد؛ در حالی که خلع ید فقط درباره اموال غیرمنقول قابل طرح می باشد.

مشاوره حقوقی با وکیل تخلیه ید به شما در افزایش آگاهی درباره حقوقتان در سرعت بخشیدن به پرونده تخلیه ید کمک بسیاری می کند و این نکته را به شما یادآوری می کند که دعوای تخلیه ید یک دعوای غیر مالی است، همچنین وکیل تخلیه ید به این موضوع واقف است که برای طرح دعوی حقوقی تخلیه ید شرایط و ضوابط خاص خودش لازم می باشد، بنابراین با آگاهی بر قوانین مربوطه امور تخلیه را بودن حضور موکل در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

همان گونه که بیان شد تخلیه ید با خلع ید متفاوت است، در خلع ید هیچ توافق و قراردادی بین طرفین موجود نمی باشد و شخص به عنوان متصرف شناخته می شود اما در تخلیه ید بین طرفین قرارداد وجود دارد و چون موعد قرارداد تمام شده؛ اما مستاجر ملک را تخلیه نمی کند، مالک اقدام به دعوای تخلیه ید می کند.

وکیل تخلیه ید یک وکیل پایه یک دادگستری می باشد، که با آشنایی به قوانین مربوطه و تجربه پرونده های تخلیه ید، امور تخلیه ید را در کمترین زمان ممکن انجام داده و همچنین تمام خسارت های شما را نیز از مستاجر و متصرف می گیرد.