به ایران آگهی خوش آمدید

توضیحی در مورد جراحی زیبایی بینی عروسکی

جراحی زیبایی بینی عروسکی

امروزه بسیاری از افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند در صدد جراحی زیبایی بینی عروسکی هستند. جراحی زیبایی بینی عروسکی یا جراحی فانتزی بینی از جمله مدل هایی است که از سوی بانوان پرطرفدار می باشد. البته بسیاری از آقایان نیز به این مدل از بینی علاقمند بوده و در صدد جراحی بینی خود به این سبک و مدل می باشند. جراحی زیبایی بینی عروسکی به افرادی توصیه می شود که دارای صورتی ظریف و تقریبا لاغر هستند. زیرا در این افراد سایر اجزای صورت دارای ظرافت بوده و در صورت وجود فرم عروسکی هماهنگی بین اجزای صورت از دست نخواهد رفت. بنابراین صرف این که فرد به این مدل از جراحی بینی علاقمند باشد مهم نیست و باید بینی فانتزی یا عروسکی برای صورت و اجزای صورت او مناسب و درخور باشد. با توجه به آن چه گفتیم جراحی زیبایی بینی عروسکی برای آن دسته از افرادی که دارای بینی بزرگ و گوشتی هستند اصلا مناسب نبوده و به آن ها توصیه می شود از انتخاب چنین مدلی برای جراحی بینی خود پرهیز نمایند.

روش های اصلاح و رفع قوز بینی

چهره افراد اولین عضو از بدن آنهاست که در اولین نگاه به چشم می رسد. بنابراین زیبایی چهره در برقراری ارتباط می تواند موثر باشد. یکی از مشکلاتی که می تواند زیبایی صورت افراد را دچار خدشه کند وجود قوز در بینی آن ها می باشد. روش های مختلفی برای از بین بردن قوز بینی وجود دارد که در نهایت به زیباتر شدن صورت افراد می انجامد. یکی از روش های از بین بردن قوز بینی استفاده از ماساژ می باشد. در این روش هیچ درد و خونریزی وجود ندارد. در این روش شما چند روش ماساژ و ورزش را با توجه به نوع بینی خود از پزشک متخصص دریافت می کنید و به طور منظم آن ها را انجام می دهید تا به تدریج قوز بینی شما برطرف شد. این روش کم هزینه و کم خطر می باشد. همچنین یکی از روش های از بین بردن قوز بینی استفاده از نخ یا لیفت می باشد. لیفتینگ بینی به کمک نخ درست شبیه جراحی بینی می باشد. در این روش نخی روی تیغه بینی قرار داده می شود که بعد از مدتی جذب خواهد شد. همچنین می توان برای برداشتن قوز بینی از سوهان استفاده نمود.

سن مناسب عمل بینی

سن مناسب برای جراحی بینی در افراد مختلف متفاوت می باشد. اما به طور کلی سن مناسب برای انجام عمل بینی بعد از دوران بلوغ می باشد. جراحی بینی در بانوان در سن شانزده سالگی می تواند انجام شود اما بهتر این است که تا 18 سالگی این جراحی را به تعویق انداخته و پس از آن انجام دهند. اما برای آقایان سن مناسب برای جراحی بینی پس از 18 سالگی می باشد. در صورت جراحی پیش از موعد بینی ممکن است رشد سایر اجزای صورت دچار نقصان شود. ذکر این نکته ضروری است که ما بدانیم رشد بینی در خانم ها تا سن 16 سالگی ادامه دارد و این رشد در آقایان تا سن 18 سالگی ادامه می یابد بنابراین سن مناسب جهت جراحی زیبایی بینی بعد از طی شدن دوره ی رشد بینی افراد خواهد بود. در صورتی که افراد در سنینی غیر از سنین گفته شده اقدام به جراحی زیبایی بینی نمایند نتیجه مطلوبی به دست نخواهند آورد. اما برای جراحی سیتوپلاستی یا جراحی برای رفع انحراف بینی هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و افراد در هر سنی که باشند با صلاحدید پزشک می توانند اقدام به جراحی سیتوپلاستی بینی نمایند. به طور مثال حتی می توان یک کودک را که دچار انحراف بینی است تحت جراحی سیتوپلاستی قرار داد تا فرایند تنفس برای او آسوده تر شود.