به ایران آگهی خوش آمدید

خرید یو پی اس آفلاین

یو پی اس عمده »

یو پی اس عمده یا منبع ذخیره دائمی برق یک وسیله الکتریکی بسیار کارآمد جهت تامین مداوم برق در زمان نبود برق و یا نوسانات ناگهانی ولتاژ می باشد. این دستگاه امروزه در کلیه صنایع، کاربردها و حتی نیازهای روزمره مردم وارد شده است.

این وسیله با نام های دیگری چون سیستم برق اضطراری و منبع برق اضطراری نیز شناخته می شود. در کشور ما یو پی اس عمده در اختیار بانک ها، بیمارستان ها و سازمان هایی که نیاز به تامین برق دائمی دارند، قرار می گیرد.

خرید یو پی اس آفلاین »

خرید یو پی اس آفلاین در حال حاضر بسیار از محبوبیت خاصی برخوردار است. در اینگونه وسیله با فناوری Off Line مصرف کننده ها از مسیر By Pass انرژی دریافت می کنند. برق شهر ورودی مستقیما به مصرف کننده ها وصل می گردد و چنانچه تغذیه مسیر By Pass  به هر دلیلی متوقف شود یا ولتاژ آن خارج از محدوده قابل قبول و مجاز هدایت شود مسیر اینورتر جایگزین می شود.

در طی عملکرد معمولی یو پی اس هر اشکال و خطایی که در محدوده تعریف شده ورودی دستگاه باشد به مصرف کننده ها انتقال می یابد.

خرید این نوع یو اس پی کمک بسیاری به مواقع بحرانی می نماید. در واقع هر چند آنها با این فناوری در مسیر By Pass توسط ترانس موجود، بالا و پایین رفتن ولتاژ تا حدودی تلافی می گردد. که به این حالت استابیلایزر می گویند.

چنانچه ولتاژ ورودی برق شهر از محدوده تعریف شده خارج شود یا قطع شود اینورتر دستگاه روشن می شود و خروجی از مسیر اینورتر برق می گیرد. فعال شدن اینورتر، زمانی بین 2 تا 10 میلی ثانیه مصرف می نماید که دستگاه های سویچینگ معمولی آن را تحمل کرده و قطع نمی شوند.

با توجه به شکل ایتورتر، تنها در کاربردهای ویژه فعال می گردد و در سایر زمان ها خاموش و غیرفعال می گردد. این قطعه شامل محدودیت زمان کارکرد است و کاملا عکس یو اس پی آنلاین که اینورتر که همیشه روشن است، عمل می کند.

هر چند که با بالا رفتن توان شارژر در این دستگاه ها قادر به رفع محدودیت جریان شارژر است، اما به دلیل شکل ظاهری اینورتر امکان عرضه زمان های پشتیبانی به طور طولانی و نامحدود امکان ندارد.

در نهایت با همه این توصیفات که در وصف این دستگاه در حالت آفلاین بود، کاملا به کار و عملکرد آنها آشنا شدیم و در کاربرد آنها در زمان درست خواهیم پرداخت.

خرید ترانس »

امروزه خرید ترانس در بازار از شیوه های گوناگون صورت می پذیرد. یکی از این راه ها خرید از سایت های اینترنتی معتبر می باشد. البته خرید ترانس از راه حضوری نیز بسیار طرفدار دارد ولی در عصر نوین دیگر مشتریان به هدر نرفتن زمان و هزینه خود بسیار توجه دارند و خرید های آفلاین که به صورت غیر حضوری می باشد را ترجیح می دهند. همچنین خرید از طریق این فروشگاه های مجازی کار را برای هر دو طرف قرارداد آسان می نماید. در این نوع خرید براساس میزان ولتاژ، قیمت و سطح کیفی مشتری انتخاب خود را در کمترین زمان ممکن و به ساده ترین صورت انجام می دهد.